خرید ویلا شهرک فردوس نوید ملک

خرید ویلا در شهرک فردوس رویان

فهرست مطالب

خرید ویلا شهرک فردوس رویان یکی از قدیمی ترین شهرک ها در مازندران می باشد .شهرک فردوس رویان در مازندران یکی از شهرک‌های خاص و برند محسوب می‌شود. این شهرک ویلایی در نوع خود، منحصر به فرد است و طراحی ویلاهای آن سبک خاصی دارد. این شهرک به گونه‌‌ای ساخته شده که از یک سمت به زمین‌های ساحلی راه دارد و از سمت دیگر، مشرف به جنگل است.برای مشتریان خرید ویلاهای خاص و لاکچری در شمال، قطعاً شهرک ساحلی فردوس در شهر رویان، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

خرید ویلا در شمال در تمام فصل‌های سال، مشتریان خاص خود را دارد اما در فصل تابستان و بهار می‌توان گزینه‌های خاصی را برای خرید ویلا در مازندران پیدا کرد. ویلاهای شهرکی با بهترین امکانات در نواحی مختلف مازندران گسترده شده‌اند. شهرک فردوس رویان یکی از این مناطق است.

موقعیت جغرافیایی آن نیز به‌ گونه‌ای بوده که از یک طرف به ساحل زیبای دریای خزر و از سوی دیگر به طبیعت سرسبز جنگل‌های شمال می‌رسد. این موضوع به ‌قدری منظره‌های شگفت‌ انگیزی را برای ویلا‌های این شهرک به وجود آورده که می‌ توان گفت از دلایل محبوبیت و خرید ویلا فردوس رویان در این سال‌ها نیز بوده است.

 

 

 

مشخصات ویلا در شهرک فردوس رویان

شهرک فردوس رویان ، حدود ۳۲۰ پلاک ویلا احداث شده است. همچنین متراژ قواره‌ های زمین در این منطقه از ۱۰۰۰ متر شروع می‌شود؛ البته ویلا‌هایی با متراژ ۱۲۵۰، ۱۵۰۰، ۱۸۰۰ متر و در فردوس شمالی ویلای ۲۰۰۰ متری نیز وجود دارد. طراحی و ساخت این شهرک زیبا توسط مهندس و معمار مشهور ایرانی مرحوم امیر نصرت منقح انجام شده است. سبک معماری ویلا‌ها، محوطه‌ سازی و طراحی دکوراسیون داخلی آن مشابه معماری اروپایی و آمریکایی است. در واقع ویلا‌های فردوس رویان بسیار مجهز و لوکس بوده و جزء ساختمان‌های تقریبا گران‌ قیمت بازار هستند.
شاید این مطلب برای شما مفید باشد : خرید ویلا کوچک در شمال

مشاعات شهرک فردوس

 شهرک فردوس رویان با توجه به وجود 300 پلاک ویلا و حدود 6 هکتار مشاعات در قالب ورزشی تفریحی می باشد.

شهرک دارای زمین بازی والیبال تنیس بدمینتون و زمین بازی کودکان و وسایل ورزشی می باشد که استفاده برای اهالی شهرک آزاد می باشد. این شهرک در بخش شمالی خود نیز دارای یک استخر عمومی مشاع می باشدکه استفاده آن برای عموم آزاد و زمان آن برای خانم ها و آقایان مشخص شده می باشد.

امکانات رفاهی و مزایای خرید ویلا در شهرک زیبای فردوس چیست؟

همانطور که به آن اشاره شد؛ ساکنین در دو بخش فردوس شمالی و جنوبی به‌ آسانی به ساحل دریا و جنگل دسترسی دارند. همچنین محیط امن و آرام شهرک در کنار امکانات رفاهی عالی آن از دلایلی است که افراد بسیاری را برای سرمایه‌ گذاری به خود جذب کرده است. اگر به دنبال یک فرصت طلایی برای خرید ویلا شمال هستید، به شما شهرک فردوس رویانرا پیشنهاد می‌دهیم.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : خرید ویلا در شمال: یک فرصت برای ساختن خانه خود را فرا می‌گیرید

 

سایر ویژگی‌های این شهرک لاکچری عبارت‌اند از:

  • کادر نگهبانی ۲۴ ساعته با بیش از ۵۰ نفر نگهبان در فردوس شمالی و جنوبی امنیت شهرک را تأمین می‌کنند.
  • محوطه شهرک با درختان، درختچه‌ها و گل‌ های بسیار زیبا تزئین شده است.
  • فضای بازی ویژه کودکان در شهرک لوکس فردوس رویان وجود دارد.
  • برای رفاه حال ساکنین و تفریح آن‌ها پارک بازی و پارک عمومی در شهرک قرار دارد.
  • زمین‌های ورزشی مختلفی مانند تنیس و والیبال نیز برای ساکنین ساخته شده است.
  • یک استخر برای آقایان و بانوان در بخش فردوس شمالی وجود دارد.
  • ویلا‌های شهرک به کنتور آب، برق، گاز و اینترنت مجهز هستند.
  • محوطه‌ سازی شهرک توسط باغبان‌ های حرفه‌ ای با همکاری یک مؤسسه برای تأمین گل و گیاه انجام می‌شود.
  • شهرک ویلایی فردوس رویان محیطی امن، آرام و دلنشین برای اقامت دارد.
  • هزینه‌ های سالیانه داخل شهرک طبق اساس‌نامه هیئت‌مدیره تعیین می‌شود.
  • مشاعات ویلا‌های شهرک در حدود ۶ هکتار است.

برای خرید ویلای مناسب خود می توانید با مجموعه نوید ملک همراه باشد تا با مشاوره تخصصی و بازید از این شهرک زیبا اقدام به خریدی مطمئن نمایید .

Views: 136

پیام بگذارید

Latest Properties
 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)