شهرک امیر دشت مازندران نوید ملک خرید و فروش ویلا در شمال

شهرک امیردشت مازندران کجاست؟

فهرست مطالب

شهرک امیردشت مازندران کجاست؟ شهرک امیردشت در منطقه کلارآباد مازندران، جایی در نزدیکی منطقه متل قو، یکی از زیباترین شهرک‌های برند استان مازندران به شمار می‌رود. این شهرک ساحلی منحصر به فرد، گزینه‌های مناسبی را برای خرید ویلا لاکچری و ویلای فول فرنیش ارائه می‌دهد. برای افرادی که به دنبال خرید یک ویلای شخصی با امکانات کامل هستند، این شهرک ساحلی پیشنهاد می‌شود.

شهرک ساحلی امیردشت، در غرب استان مازندران و محدوده کلارآباد قرار گرفته است. این شهرک منحصر به فرد در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار، با محیطی بسیار زیبا و در نزدیکی حاشیه جنگل و ساحل دریای خزر توسط علی اصغر توکلیان احداث شد.

 

شهرک امیر دشت مازندران نوید ملک خرید و فروش ویلا در شمال
شهرک امیر دشت مازندران نوید ملک خرید و فروش ویلا در شمال

 

جهت مشاوره برای خرید ویلا و زمین در شهرک امیردشت با شماره ۰۹۱۲۸۴۶۹۸۰۸ در تماس باشید .

 

از نظر موقعیت جغرافیایی، شهرک لوکس امیردشت، در ۳ کیلومتری غرب منطقه نمک‌ آبرود و ۱۷ کیلومتری غرب چالوس، همچنین 10 تا 20 کیلومتری شهرستان نوشهر واقع شده است. یکی از ویژگی‌های این شهرک، نزدیکی آن به برج‌ های دوقلوی متل قو است. اگر نگاهی به نقشه این منطقه بیندازید؛ متوجه خواهید شد که امیردشت، در نبش جاده اصلی قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با جاده ساحلی دارد. البته پس از گذشت بیش از 50 سال، همچنان جزء شهرک‌های برند و با اصالت شمال نیز محسوب می‌شود.

در مازندران متل قو و کلارآباد از قدیمی ترین شهر و منطقه تفریحی و توریستی با زیرساخت های گردشگری در منطقه شمال در کنار دریای خزر واقع شده اند. این منطقه با داشتن آب و هوای معتدل خزری مکان خوبی برای استراحت و تفریح و آرامش می باشد.

امیردشت در قلب شهر کلارآباد با دسترسی به ساحل و مشاعات 2 هکتاری با تمامی زیر ساخت ها و در قواره های 900 تا 2000 متری ساخته شده و در داخل شهرک ویلا های لوکس و  عالی به همراه سیستم مدیریتی و نگهبانی  در شهرک با فضای سبز و خیابان بندی بسیار شیک و زیبا خود به تنهایی می تواند گزینه بسیار خوبی برای یک شهرک استاندارد با زیرساخت های قابل قبول باشد.

شهرک امیردشت مازندران کجاست؟ شهرک امیردشت نوید ملک

مشخصات ویلا‌های شهرک ساحلی امیردشت چیست؟

شهرک امیردشت با توجه به اینکه یکی از شهرک های برند در منطقه شمال می باشد تنوع در ساخت و سازه های زیبا و لاکچری در آن و با توجه به امکانات رفاهی و نوع طراحی این شهرک و طراحی و نقشه داخلی و خارجی ویلاهایی بسیار متفاوت در داخل شهرک هستند و حتی بعضی از ویلاهای با طراحی هوشمند همانند طرح کشتی  و یا ابر ویلا و ویلاکاخ با طراحی کلاسیک کاخ های اسپانیا و یا انگلستان دوره رنسانس در شهرک وجود دارد.

 

Views: 142

پیام بگذارید

Latest Properties
 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)