نوید ملک خرید ویلای مدرن در شمال منظر دریا سرمایه گذاری بهترین منطقه خرید ویلا در شمال ویلاهای ارزان قیمت شهرک فردوس

فقط با 10 فقره چک صاحب ویلا شوید

فهرست مطالب

نوشهر که به عنوان بهشتی برای دوست‌داران طبیعت و علاقه مندان به خرید ویلا در شمال معروف است، از پرطرفدارترین شهرهای شمالی برای گردشگران داخلی و خارجی به حساب می‌آید. شهرستان نوشهر در استان مازندران به دلیل همجواری با دریا و جنگل سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، اما جاذبه‌های گردشگری نوشهر به همین‌جا ختم نمی‌شود. از پارک جنگلی و ساحلی سی سنگان، دریاچه ممرز، تنگ دار، دریاچه و سد آویدر، آبشار نجارده، روستای ویسر، روستای انگاس، آبشار زانوس و دریاچه خضر نبی می‌توان به عنوان معروف‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری نام برد که در سفر به نوشهر باید در برنامه بازدید قرار بگیرند. از آن‌جایی که نوشهر شهری توریست پذیر است امکانات اقامتی مناسبی را برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است.

یک قدمی خورشید با ویلای 600 متری در رویان نوید ملک خرید ویلا با بهترین قیمت
یک قدمی خورشید با ویلای 600 متری در رویان نوید ملک خرید ویلا با بهترین قیمت

قبل از خرید ویلا نوشهر را بیشتر بشناسیم

ویلا در نوشهر یکی از شهرستان های استان مازندران که دارای طبیعت زیبا و دیدینی میباشد. این روزها همان‌طور که خرید ویلا در نور طرفداران بسیاری دارد خرید ویلا در نوشهر هم طرفداران خاص خود را به دلیل همین زیبایی‌ها به دست آورده است.

در قدیم این منطقه یک بافت شهری نبود و محدود به روستای کوچیک بوده که در زمان قاجار شخصی به نام خاچیک به اهمیت این منطقه پی برد. ویژگی این منطقه مناسب برای ساخت بندرگاه در ساحل نوشهر است. در زمان پهلوی اول وضعیت نوشهر تغییر یافت و کم کم تبدیل به شهر شد نام اولیه آن شهر دهنو بود.

نوشهر از زمانهای قدیم به علت موقعیت های طبیعی و زیبای خود همواره خواستگاه مشتریان برای خرید ویلا در شمال یا سرمایه گذاری در شمال بوده است.

گویش مردم این منطقه کجوری است و به گویش مردم شهرستان چالوس و نور نزدیک است. این شهرستان به علت طبیعت زیبا، کوهستان، سرسبزی و طروات و چشم انداز زیبای خود سالیانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب خود میکند.

 

ویلا دوبلکس 8 میلیاردی شهرکی در رویان نوید ملک خرید ویلای مدرن در رویان
ویلا دوبلکس 8 میلیاردی شهرکی در رویان نوید ملک خرید ویلای مدرن در رویان

خرید ویلا در نوشهر، خرید ویلا نقلی در نوشهر بهتر است یا ویلا جنگلی

یکی از گزینه‌های جذاب برای خرید ویلا در شمال کشور است. نوشهر شهری زیبا و دیدنی از استان شمالی کشور یعنی مازندران است که با چشم اندازهای بسیار زیبا و آب و هوای خوب و طبیعت بکر، در حاشیه دریای خزر قرار گرفته است و بهترین گزینه برای خرید ویلا در مازندران است.

برای شروع به سرمایه گذاری خرید ویلا در نوشهر ابتدا باید اهدافتان را از این کار مشخص کنید و تحقیق و بررسی کاملی را در این زمینه انجام دهید. ما در نوید ملک نکاتی را که برای خرید ویلا در نوشهر مفید به شما یادآوری می کنیم.

  1. تعیین هدف خرید
  2. مکان خرید ویلا در نوشهر
  3. نوع ویلا در نوشهر
  4. قیمت خرید ویلا در نوشهر
  5. موقعیت و راه‌های دسترسی به ویلا
  6. مصالح به کار رفته
  7. امکانات منطقه برای خرید ویلا در نوشهر
  8. هماهنگی بودجه و انتظارات
  9. امنیت منطقه
  10. مشورت با کارشناس
  11. تعیین هدف خرید

 

بهترین مکان برای خرید ویلا در شمال کجاست؟

نوع ویلا در نوشهر

برای خرید ویلا در شمال و به خصوص نوشهر، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید اقدام به خرید ویلا در مازندران از سایت نوید ملک کنید.

گزینه‌هایی که پیش روی شما قرار دارند عبارتند از : خرید ویلا ساحلی در نوشهر، خرید ویلا جنگلی در نوشهر، خرید ویلا شهرکی در نوشهر، ویلا روستایی و ویلا باغ که هر کدام از این گزینه‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود است و قیمت آنها نیز تفاوت بسیاری با هم دارد و بهتر است با مشاوره حرفه ای نوید قزوینی در این زمینه مشورت کنید.

در میان انواع این ویلاها، ویلای ساحلی و جنگلی رتبه بالاتری را دارند چرا که ویلای نزدیک دریا و جنگل دارای چشم اندازهای بهتری هستند. به همین دلیل هم محبوبیت ویلای ساحلی و جنگلی در نوشهر بیشتر بوده و این نوع ویلاها از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

قیمت خرید ویلا در نوشهر

یکی دیگر از مواردی که پیش از خرید ویلا در مازندران باید به آن توجه کنید و انتخاب آگاهانه‌ای در این زمینه انجام دهید بررسی قیمت ویلا در نوشهر است. این روزها با توجه به افزایش تقاضای خرید ویلا و در عین حال کاهش عرضه آن فروشنده‌هایی با قیمت‌های غیر واقعی نیز در نوشهر اقدام به فروش ویلا می‌کنند.

توجه داشته باشید که اگر قیمت ویلایی با قیمتی ارزان‌تر از منطقه برای فروش به شما معرفی شد، احتمال دارد که مشکلات قانونی داشته باشد پس حتما مدارک، جواز ساخت و اسناد مربوط به آن ویلا را دقیق‌تر بررسی کنید.

همچنین برای بازدید از ویلا بهتر است با یک کارشناس برای انجام این کار بروید تا پس از خرید با مشکلاتی مانند مشکلات زیر ساختی، نشت سقف، قدیمی بودن شیرآلات سرویس بهداشتی و قدیمی بودن سایر تاسیسات ویلا روبرو نشوید.

چطور در شمال یک زمین یا ویلا بخریم؟

موقعیت و راه‌های دسترسی به ویلا

زمانی که تصمیم به خرید ویلا در مازندران می‌گیرید هزینه زیادی را نیز باید صرف این کار کنید و اگر نیاز شما در این زمینه برآورده نشود ضرر زیادی را باید پرداخت کنید. یکی از موضوعات دیگری که برای خرید ویلا در نوشهر باید به آن توجه کنید، موقعیت ویلا و راه‌های دسترسی به آن است.

برای مثال ویلاهایی که در مناطق پر خطری مانند نزدیکی کوه یا حریم رودخانه قرار دارند در عین اینکه ارزان‌تر هستند اما با خطر بلایای طبیعی روبرو هستند و باید موقعیت جغرافیایی ویلا همیشه مد نظر قرار بگیرد.

 

مشورت با کارشناس خرید ملک در نوشهر

پیش از اقدام به خرید ویلا در نوشهر بهتر است از کمک یک مشاور املاک با تجربه در آن منطقه استفاده کنید چرا که اگر بومی آن منطقه هم نباشید و با کاربری زمین‌های نوشهر آشنایی نداشته باشید، در معاملات خود، دچار ضرر و زیان خواهید شد. برای مثال برخی از زمین‌ها و ویلاهای نوشهر فاقد سند رسمی هستند و تنها با مشورت یک متخصص می‌توانید جلوی ضررهای احتمالی را بگیرید.

فقط با 10 فقره چک خرید ویلا در نوشهر

برای رفاه حال شما مشتریان گرامی روش های پرداخت متفاوتی وجود دارد که می توانید از خرید نقدی ویلا در نوشهر ، خرید تهاتر ویلا در نوشهر یا خرید با چک ویلا در نوشهر استفاده نمایید که بسته به نظر مالک می توان تا 10 فقره چک هم برای خرید ویلا اقدام کنید و صاحب ویلای خود شوید . پس همین حالا با ما تماس بگیرید و ویلای خود را انتخاب نمایید .

 

لطفا ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

اینستاگرام

آپارات

Views: 372

پیام بگذارید

Latest Properties
 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)