کاخ امیردشت مازندران بهترین برای خرید ویلا

فهرست مطالب

خرید ویلا در شمال ممکنه برای خیلی ها آسون و خیلی های دیگه یکم دشتوار تر باشه ، بسته به نوع منطقه ای برای خرید ویلا اقدام می کنید می تواند قیمت ویلا در شمال  متفاوت باشد . مثلا با داشتن حداقل 3 میلیارد تومان در منظقه چمستان مازندران می توانید صاحب ویلای همکف شوید و با همین مبلغ در شهر نوشهر مازندران ویلا مناسبی پیدا نکنید .

برای خرید ویلا چقدر هزینه باید کرد ؟

برای خرید ویلا در شمال مخصوصا شهرهایی از لحاظ جغرافیایی خاص می باشند مانند نوشهر باید هزینه های متفاوتی نسبت به سایر شهر ها پرداخت شوند . در نوشهر با توجه به اینکه این منطقه در میان دریا و جنگل قرار دارد دارای آب و هوای خاص و ویوی همزمان دریا و جنگل را هم دارا می باشد .

ولی غیر از نوشهر مکان های دیگری در مازندران وجود دارند که باید برای خرید ویلا در آنها هزینه خیلی بالاتری پرداخت شوند ، شهرک امیردشت نور در مازندران یکی از شهرکها و مناطقی می باشد که دارای ویلاها با نماها بسیار مدرن و اروپایی در آنجا ساخته شده اند . یکی از مهمترین ویلاهای این شهرک کاخ امیردشت می باشد .

کاخ امیردشت یک ویلای بسیار مجلل و با شکوهی است که در میان ویلاهای مدرن و زیبای این شهرک که برای خرید این ویلاها باید از ثروتمندان ایران بوده تا توان مالی برای خرید همچین ویلایی را داشته باشید .

کاخ امیردشت مازندران بهترین برای خرید ویلا نوید ملک

تاریخچه شهرک امیردشت چیست؟

شهرک امیردشت در سال ۵۱ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار توسط فردی به نام علی اصغر توکلیان تاسیس شد.

طبق آخرین آمار ثبت شده از این شهرک زیبا، ۶۰۰ قواره ویلا درشهرک وجود دارد که همگی جزو ویلاهای متراژ بالا هستند. زمین‌های ویلاها در این شهرک ساحلی از حداقل ۱۰۰۰ متر شروع می‌شود و دارای متراژ ۱۴۰۰، ۲۰۰۰ متر، ۲۵۰۰ متر و در برخی موارد خاص تا ۲۶۰۰ متر هم وجود دارد.

 

طراحی شهرک امیردشت

برخی از ویلاهای لاکچری داخل شهرک امیردشت حتی تا تعداد ۸ اتاق خواب برای آن‌ها ساخته شده است. بسیاری از ویلاها مجهز به استخر، سونا و جکوزی هستند و محوطه داخل ساختمان به گونه‌ای ساخته شده که سالن پذیرایی نسبتاً بزرگی در دسترس باشد. می‌توان گفت برخی از طراحی‌های پلان برای ویلاهای شهرک امیردشت شبیه به طراحی یک پنت هاوس ساحلی اجرا شده است.

 

معماری بیرونی ویلاهای شهرک امیردشت

معماری بیرونی ویلاهای شهرک از بهترین مصالح ساخته شده و چشم‌انداز بی‌نظیر و خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. هر کدام از زمین‌هایی که یک قطعه ویلا روی آن ساخته شده، سند مجزا دارد و مخصوص همان منطقه است. استاندارد سطح اِشغال و استاندارد ارتفاع برای ساخت ویلاهای شهرک مطابق با استانداردهای مهندسی و قوانین داخل شهرک اجرا شده است.

 

برای خرید ویلا در شهرک امیردشت چه کار کنیم ؟

برای خرید و بازدید ویلا یا زمین در شهرک امیردشت مازندران می توانید با مدیریت سایت نوید ملک جناب آقای مهندس نوید قزوینی ، مشاور پروژهای شهرک های مازندران تماس گرفته تا به بازدید این مجموعه برای خرید ویلا یا زمین بپردازید . سایت نوید ملک با فایل های بروز خود می توانید راه کار مناسبی برای سرمایه گذاری های شما باشد .

 

همین حالا با ما در تماس باشید 

 

بازدیدها: 21

پیام بگذارید

 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)