ویلا مدرن 370 متری در رویان - نوید ملک خرید ویلا در شمال خرید ویلای شمال

خرید ویلای شمال تا یک میلیارد آیا ممکن است ؟

فهرست مطالب

خرید ویلای شمال تا یک میلیارد آیا ممکن است ؟

آیا شما هم این موراد را شنیده اید : خرید ویلا در شمال تا ۷۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال تا ۵۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال تا ۳۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال تا ۶۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال اقساطی تا ۱۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال اقساطی بدون درصد بازپرداخت و…

این عبارت ها تنها گوشه ‌ای از ده ها و صدها آگهی تبلیغاتی است که منابع و افراد مختلف برای خرید و فروش ویلای شمال، آنها را منتشر می کنند. در این بین، مشتریان خرید ویلا که بودجه مالی کمتری دارند، به سرعت با نگاه اول به قیمت ارزان ویلاها که در آگهی درج شده است، جذب می شوند و تصمیم می گیرند که برای خرید اقدام کنند.

ویلای دوبلکس 500 متری استخردار رویان - نوید ملک خرید ویلا در نوشهر
ویلای دوبلکس 500 متری استخردار رویان

لطفا قبل خرید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09128469808 تماس بگیرید

به دلیل اینکه خرید ویلا در شمال یا حتی فروش ویلا یا خرید زمین و باغ، کار کم اهمیتی نیست، و یکی از بزرگ ترین تصمیمات زندگی هر شخص محسوب می‌شود، به طور قطع اگر منطقی به این مسئله نظیر خرید ویلا در شمال تا یک میلیارد تومان یا اعداد و ارقام دیگر فکر کنید و اگر نگاهی بر بازار مسکن داشته باشید، متوجه می شوید که این چنین رقم های ارزانی، هرگز نمی توانند قیمت نهایی یک ویلای زیبا در مازندران باشند.

بهترین کار برای پیدا کردن ویلا در شمال و جستجوی انواع ویلاهای ساحلی، ویلای جنگلی و ویلای کوهستانی با بهترین قیمت، نیاز دارید که بهترین مشاور املاک در منطقه را پیدا کنید تا شما را راهنمایی کند.

آیا خرید ویلا در شمال تا یک میلیارد تومان امکان‌پذیر است؟

رقابت برای تبلیغات فروش ویلا بسیار زیاد است. هیچ کمبودی در فضای تبلیغاتی وجود ندارد. تمام افراد واسطه و یا مشاوران املاک معتبر و رسمی از تمام کانال های تبلیغاتی برای معرفی انواع ویلا زمین و باغ یا حتی ویلا ساحلی در شمال استفاده می کنند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که برای یک آگهی خرید و فروش ویلا، با صدها نفر مواجه می شوید که هرکدام یک شرایط خاص دارند.

ممکن است این چنین آگهی هایی مواردی بوده اند که در سال های قبل منتشر شده و صاحب آگهی یا فرد آگهی دهنده برای سال ۱۴۰1، آگهی فروش ویلا را بروزرسانی نکرده است؛ بنابراین این حرف صحت دارد که فروش ویلا تا ۷۰۰ میلیون تومان امکان پذیر است؛ چرا که این قیمت مربوط به چندین سال قبل بوده و در همان زمان، این قیمت برای ویلا یک قیمت منطقی محسوب می‌شده است؛ اما در زمان کنونی در سال ۱۴۰1، این آگهی عملاً معتبر نیست!

حالت دیگری هم وجود دارد که آگهی های خرید ویلا در شمال تا یک میلیارد تومان، تا 7۰۰ میلیون تومان تا 5۰۰ میلیون تومان و غیره را زیر سوال می‌برد؛ مثلاً فرض کنید شما این چنین عبارتی را برای خرید ویلا در مازندران مشاهده می کنید؛ زمانی که برای بازدید از ملک به شهر مربوطه سفر می کنید، درست همان جا است که متوجه می شوید این مبلغ که از سوی آگهی دهنده منتشر شده، فقط مبلغ پیش پرداخت خرید ویلا بوده است و شما یا باید هزینه های باقیمانده را به صورت اقساطی پرداخت کنید! یا در مرحله بعدی هنگام ثبت سند باید چندین مرتبه باز هم هزینه کنید! در این شرایط، ممکن است چیزی حدود دو برابر بیشتر برای شما خرج و مخارج داشته باشد!!

ویلا دوبلکس 4 خوابه در ونوش
ویلا دوبلکس 4 خوابه در ونوش

عامل دیگری که باعث می شود آگهی هایی با عنوان خرید ویلا در شمال تا یک میلیارد تومان، خرید ویلا در شمال تا 800 میلیون تومان، خرید ویلا در شمال تا 700 میلیون تومان و … چندان مورد اعتماد نباشند این است که ویلا در یک موقعیت یا لوکیشن بسیار نامناسب ساخته شده است.

ویلاهایی که خارج از بافت هستند به صورت غیرقانونی ساخته شده اند، سند ویلا مشکل زیادی دارد، یا مجوزها برای ساخت و ساز دریافت نشده اند، از نظر قیمت تا چندین برابر زیر قیمت اصلی ویلا برای فروش معرفی می شوند. فراموش نکنید که این چنین ویلاها جز اینکه شما را به دردسر بیندازند، نتیجه دیگری ندارند.

حداقل قیمت ویلای شمال در شهرهای مازندران چقدر است؟

مشتریان خرید ویلای شمال نباید انتظار داشته باشند که ویلاهای 900 میلیون تومانی و یک میلیارد تومانی را در مناطق برند و تازه وارد شده به حوزه املاک شمال، پیدا کنند. مناطقی که توریستی هستند یا در خط ساحل قرار دارند یا جزو شهرک های برند مازندران محسوب می شوند، همگی ویلاهایی را در خود جای داده اند که قیمت یک میلیارد تومان در آنجا هرگز یافت نمی شود.

شما نمی توانید در بابلسر، رامسر، چالوس، نوشهر، خط دریا سرخرود و … اینچنین ویلاهای ارزان قیمتی پیدا کنید. اگر هم این چنین شرایطی باشد، با این هزینه فقط می توانید ویلا را رهن کنید.

 

سخن پایانی

در میان آگهی های اینترنتی برای خرید و فروش ویلای شمال با عنوان های فریب دهنده و وسوسه برانگیز نظیر خرید ویلا در شمال تا یک میلیارد تومان، خرید ویلا در شمال تا ۳۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال تا ۵۰۰ میلیون تومان، خرید ویلا در شمال تا ۶۰۰ میلیون تومان و غیره برخورد می کنیم. این آگهی ها واقعی نیستند و صحت ندارند.

وقتی شما این چنین املاکی را از نزدیک بررسی کنید متوجه می شوید که یا آگهی قدیمی بوده است، یا مبلغ ارائه شده فقط به عنوان پیش پرداخت بوده و شما باید باقی هزینه را یا به صورت اقساطی پرداخت کنید؛ یا به صورت نقدی و هنگام پایان معامله بپردازید. ارزان بودن یک ویلای خوب در شمال به معنای این است که سند ویلا مشکلاتی دارد؛ یا ویلا با مسائل حقوقی مواجه است؛ یا این که در یک لوکیشن نامناسب ساخته شده است.

برای خرید ویلای شمال باید با مشاور حرفه ای در این زمینه صحبت و مطابق بودجه تعیین شده شما در منطقه درخواستی شما ویلاهای متناسب را معرفی و بعد از بازدید و چک کرد موارد سند و … نسبت به خرید ویلا اقدام کنید . من نوید قزوینی مشاور حرفه ای شما در شهر های نور ، رویان ، نوشهر و … به شما کمک میکنم تا ویلای مناسب خود را خریداری کنید .

 

 

لطفا ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

اینستاگرام

آپارات

 

Views: 146

پیام بگذارید

 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)