خرید ویلای مناسب در شمال نوید بهترین انتخاب در ویلا

برای خرید ویلای مناسب در شمال چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

فهرست مطالب

خرید ویلای مناسب در شمال شهر نوشهر

خرید ویلای مناسب در مناطق شمالی ایران به دلیل وجود جنگل های سرسبز ، دریا ، و آب و هوای مناسب همیشه مورد علاقه همه ی ما بوده و است.کافیه فقط چند روزی تعطیلی داشته باشیم تا خودمون رو برای سفر به شهر های شمالی آماده کنیم و البته شاهد حجم زیادی از مردم و ترافیک در جاده های کشور باشیم. در این جور مواقع علاوه بر حجم زیادی از مردم و ترافیک باید خودمون رو برای قیمت های عجیب و غریب اجاره کردن ویلا ها آماده کنیم. همین عامل باعث شده تا بیشتر مردم علاوه بر تفریح به فکر سرمایه گذاری و خرید ویلا و یا اجاره بلند مدت ( یکساله ) در شهر های شمالی باشند.

برای خرید ویلا در شمال کشور با ارزیابی‌های دقیقی درباره این منطقه انجام دهید. برای خرید ویلا در شمال ابتدا باید به این موضوع فکر کنید که ویلا را برای سکونت همیشگی می‌خواهید یا تنها برخی از روزهای تعطیل سال در ویلا سکونت خواهید داشت؟ اگر ویلا را برای گذراندن تعطیلات می‌خواهید، باید به منظره‌ای که روبروی آن قرار دارد توجه ویژه‌ای داشته باشید. ویلاهای جنگلی، ویلا باغ‌ها و ویلاهای ساحلی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح محسوب می‌شوند.

برای خرید ویلای مناسب در شمال نباید عجولانه تصمیم گیری کنید و باید مواردی مانند راه‌های دسترسی به ویلا و امکانات آن را بررسی کنید؛ زیرا اگر بدون دانش کافی و صرفاً به دلیل این که مجذوب محیط ویلا و زیبایی آن شده‌اید دست به خرید بزنید، طولی نمی‌کشد که از انتخابی که داشته‌اید پشیمان شوید؛ اما پس از پایان معامله و عقد قرار دارد بین خریداری و فروشنده، دیگر کار از کار گذشته و نمی‌توانید معامله تمام شده را صرفاً به دلیل این که نظرتان برای خرید تغییر کرده به هم بزنید.

ویلاهای ساحلی یا جنگلی؟

شهر های شمالی ایران به دو بخش عمده جنگلی و ساحلی تقسیم می شوند. همون طور که از اسمشون پیداست ، ویلاهای ساحلی اون دسته از ویلاهایی هستند که در نزدیکی دریا با ساحل قرار دارند و چشم انداز آن ها آبی بیکران دریاست. و ویلاهای جنگلی اون دسته از ویلاهایی هستند که کمی دور تر از شهر و در نزدیکی جنگل ها با چشم انداز جنگل و کوه قرار دارند. هر کدوم از این ویلاها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند باعث شدن تا مخاطب های خاص خودشون رو داشته باشند. شما چطور؟ ترجیح می دید یک ویلا با چشم انداز دریای آبی داشته باشید یا جنگل های سبز؟

ویلای ساحلی

بیشتر ویلاهای ساحلی معمولا در نزدیکی و یا داخل شهر قراردارند و در بعضی از مواقع تنها با طی کردن چند دقیقه فاصله زمانی می تونید به راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید و رفاهی دسترسی پیدا کنید. ویلاهای ساحلی به خاطر قرار گرفتن در نزدیکی دریا و ساحل معمولا ، محیطی شلوغ و پر از هیجان دارند. اگر به دنبال هیجان و تماشای موج های دریا هستید این ویلا ها بهترین گزینه برای شماست. اما باید به این نکته هم توجه کنید که این ویلاها به خاطر نزدیکی که به دریا دارند در فصل تابستون دمای بسیار شرجی رو تجربه می کنند و خیلی مناسب افرادی که از گرما دوری می کنند نیست. همچنین این ویلا ها بخاطر نزدیکی به دریا و رطوبت بیشتر در معرض خرابی و تعمیرات سالانه هستنددر نتیجه باید هر چند وقت یکبار به طور مرتب مورد بررسی قرار بگیرند.

ویلاهای جنگلی

اگر جزو اون دسته از آدم هایی هستید که در نهایت سکوت به دنبال یک طبیعت بکر با آب و هوای مناسب هستید بهتون پیشنهاد می کنیم ویلاهای جنگلی رو برای اقامت انتخاب کنید.ویلاهای جنگلی در شمال ایران معمولا در کوهپایه ها با منظره جنگل و رودخانه هستند. این ویلاها معمولا درفاصله چند کیلومتری با شهر قراردارند و علاوه بر ویلاهای لوکس می تونید خونه های چوبی هم برای اقامت انتخاب کنید.خوبی این ویلاهای جنگلی اینه که می تونید روزهای پر آرامشی رو به دور از شلوغی های شهر داشته باشید.در ضمن این نکته هم به خاطر داشته باشید که ویلاهای جنگلی به نسبت ویلاهای ساحلی قیمت پایین تری دارند. قبل از رفتن به این ویلا ها باید به این نکته توجه کنید که تمام وسایل مورد نیازتون رو تهیه کنید چرا که بیشتر این ویلاها در خارج از شهر قرار دارند و برای تهیه لوازم مورد نیازتون ممکنه کمی به مشکل برخورد کنید. درنتیجه بهتره قبل از شروع اقامتتون به فکر همه چیز باشید.

موقعیت مکانی ویلا و همسایگی آن را بررسی کنید

نکته بعدی برای خرید ویلای مناسب در شمال این است  که یکی از شهرهای مازندران را برای این کار انتخاب کنید. اگر نوشهر، چمستان، محمودآباد   یا سرخرود را انتخاب کردید در همان مناطق به دنبال خرید ویلا باشید.  شاید هم به آپارتمان ساحلی علاقه دارید که پیشنهاد ما به شما، آپارتمان های ساحلی سرخرود است. رامسر، بابلسر، متل قو، آمل، نور و رویان و چالوس شهرهای دیگر مازندران هستند که برای خرید ویلا به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

 

لطفا ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

اینستاگرام

آپارات

 

Views: 4

پیام بگذارید

 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)