نوید ملک خرید ویلای مدرن در شمال منظر دریا سرمایه گذاری بهترین منطقه خرید ویلا در شمال ویلاهای ارزان قیمت شهرک فردوس

خرید ویلا در نوشهر: یک میلیارد تومان

فهرست مطالب

نوشهر یکی از شهرهای پرطرفدار و پرشیش در ایران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و فضای باز که دارد، بسیاری از مردم به آن مهمترین انتخاب خود را برای خرید ویلا کرده اند. خرید ویلا در نوشهر یکی از بهترین انتخاب های خرید ویلا در ایران است.

نوشهر بهترین انتخاب برای خرید ویلا

خرید ویلا در نوشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و فضای باز که دارد، بسیاری از مردم به آن مهمترین انتخاب خود را برای خرید ویلا کرده اند. نوشهر دارای باد و آب، ساحل، جنگل ها و بسیاری از مناطق طبیعی دیگر است که به شما امکان می دهد تا به سادگی به خرید ویلا در نوشهر بپردازید.

ویلا آماده فول فرنیش 400 متری در رویان

 

هزینه خرید ویلا در نوشهر بسیار مناسب است. برای خرید ویلا در نوشهر با یک میلیارد تومان، شما نمی توانید یک ویلا با اندازه های مختلف خریداری نمایید ، چون با توجه به نوع منطقه و زیباهایی که در شهر نوشهر و منطقه های این شهر وجود دارد و با توجه به افزایش قیمت ها در جامعه شما باید برای خرید ملک در نوشهر بالای 3 میلیارد تومان هزینه کنید .

 

ویلای مدرن 450 متری با دو روف گاردن در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر به شما امکان می دهد تا از زندگی در یک محیط آب و هوایی خوب و با کیفیت لذت ببرید. با این حال، شما نیز می توانید از تجربه یک زندگی سالم و بدون نگرانی از آینده لذت ببرید.

به نظر می رسد که خرید ویلا در نوشهر یکی از بهترین انتخاب های خرید ویلا در ایران است. با هزینه 4 الی 5 میلیارد تومانی، شما می توانید یک ویلا با اندازه های مختلف به شمار بگیرید و از زندگی در یک محیط آب و هوایی خوب و با کیفیت لذت ببرید.

 

نوید ملک همیشه با شماست .

من نوید قزوینی ، مشاور فروش انواع ویلاهای مدرن و لوکس در شهرهای نوشهر ، نور و رویان می باشم و با ۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای به شما کمک می کنم تا مناسبترین ویلای خود را خریداری نمایید . همچنین شماره تماس ۰۹۱۲۸۴۶۹۸۰۸ بصورت مستقیم با من در تماس باشید و من آماده پاسخگویی به شما دوست عزیزم می باشم .

خرید ویلا در شمال یکی از حساس ترین کارهایی هست که باید با مشاوره درست انجام شود تا مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید . همچنین به علت تعدد بالای ویلا در شمال با انواع رنج قیمتی متفاوت به شما پیشنهاد می کنم حتما از سایت و پیج نوید ملک بازدید داشته باشید تا ویلای مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

ویلای جنگلی یا ساحلی انتخاب با شماست .

 

لطفا ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

اینستاگرام

آپارات

Views: 69

پیام بگذارید

Latest Properties
 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)