نوید ملک خرید ویلای مدرن در شمال منظر دریا سرمایه گذاری بهترین منطقه خرید ویلا در شمال ویلاهای ارزان قیمت شهرک فردوس

قیمت خرید ویلا در کنار دریا

فهرست مطالب

خیلی مهمه که ویلایی که می خواهید بخیر کجا قرار داشته باشد ؟ ویلا کنار دریا باشد یا کنار جنگل ؟ هر مکان طرفدار های خاص خودشان را دارند در ویلای ساحلی شما چشمانتان رو به دریای پر از آب و با صدای موج دریا باز می شود و در ویلاهای جنگلی چشمانتان به درختان سرسبز و صدای آواز پرندگان باز می شود .

قیمت خرید ویلا در کنار دریا چقدر می باشد ؟

برای خرید ویلا در شمال باید اول بودجه ای که برای خرید ویلا نیاز دارید را باید تعیین کنید و در مرحله بعدی مکان ویلا را باید مشخص کنید ، ویلای جنگلی می خواهید یا ویلای ساحلی ؟ و در مراحل بعدی به متراژ و نوع منطقه ای که می خواهید ویلا در آن باشد قیمت ویلا ها متفاوت می باشد .

در کمتر جایی از ایران وجود دارد که شهری هم در کنار دریا باشد و هم در کنار جنگل ، بطوری که با خرید یک ویلای مناسب هم ویو دریا و هم جنگل را با هم خواهید داشت . بله نوشهر یکی از این شهر هاست که بین دریای خزر و جنگل های شمال قرار دارد و بنحوی این شهر دارای زیبایی صد چندان بوده که داشتن یک ویلا برای یک رویا محسوب می شود .

نوشهر بهترین شهر برای خرید ویلا در شمال

شهر نوشهر یکی از شهرهای زیبا و دلپذیر استان مازندران در شمال ایران است. این شهر با طبیعتی فرهنگی و تاریخی منحصر به فرد، با جاذبه‌های گردشگری زیادی برای بازدید کنندگان روزانه و مسافران دارد. نوشهر دارای سواحل زیبا و آرامی است که از جمله مقاصد محبوب گردشگری برای استراحت و تفریح است. همچنین این شهر به تاریخچه‌های مختلف و فرهنگ متنوع خود مشهور است و در طول سال برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی برگزار می‌شود. اقتصاد نوشهر نیز بیشتر بر اساس کشاورزی، صنایع دستی و شیلات استوار است و به عنوان یک شهر پویا و پرانرژی مورد توجه بسیاری از مردم و بازدیدکنندگان قرار دارد.

 

چند نمونه از ویلای ساحلی در نوشهر :

ویلای دوبکلس لاکچری 850 متری در نوشهر نوید ملک خرید ویلا مدرن در شمال
ویلای دوبکلس لاکچری 850 متری در نوشهر نوید ملک خرید ویلا مدرن در شمال

 

ویلا تریبلکس 600 متری استخردار در نوشهر نوید ملک خرید ویلا در ونوش نوشهر جستجوی ویلا در شمال جستجوی ویلا در شمال
ویلا تریبلکس 600 متری استخردار در نوشهر
ویلا دوبلکس 400 متری استخردار در نوشهر نوید ملک خرید ویلای استخردار در شمال
ویلا دوبلکس 400 متری استخردار در نوشهر

چند نمونه از ویلاهای جنگلی در نوشهر :

نوشهر یا دانمارک! ویلا 500 متری فول فرنیش جنگلی
نوشهر یا دانمارک! ویلا 500 متری فول فرنیش جنگلی
ویلا تریبلکس پلاک یک جنگل نوشهر نوید ملک خرید ویلای در پلاک یک جنگل
ویلا تریبلکس پلاک یک جنگل نوشهر نوید ملک خرید ویلای در پلاک یک جنگل
ویلا تریبلکس دامنه ی جنگل با استخر در نوشهر
ویلا تریبلکس دامنه ی جنگل با استخر در نوشهر

 

نوید ملک همیشه با شماست .

من نوید قزوینی ، مشاور فروش انواع ویلاهای مدرن و لوکس در شهرهای نوشهر ، نور و رویان می باشم و با 5 سال سابقه فعالیت حرفه ای به شما کمک می کنم تا مناسبترین ویلای خود را خریداری نمایید . همچنین شماره تماس ۰۹۱۲۸۴۶۹۸۰۸ بصورت مستقیم با من در تماس باشید و من آماده پاسخگویی به شما دوست عزیزم می باشم .

خرید ویلا در شمال یکی از حساس ترین کارهایی هست که باید با مشاوره درست انجام شود تا مشکلی در آینده برای شما پیش نیاید . همچنین به علت تعدد بالای ویلا در شمال با انواع رنج قیمتی متفاوت به شما پیشنهاد می کنم حتما از سایت و پیج نوید ملک بازدید داشته باشید تا ویلای مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

ویلای جنگلی یا ساحلی انتخاب با شماست .

 

لطفا ما را در فضای مجازی دنبال کنید :

اینستاگرام

آپارات

بازدیدها: 0

پیام بگذارید

 

مقایسه املاک

مقایسه کنید (0)